Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Kurumsal SEO (Arama Motoru Optimizasyonu), büyük ölçekli işletmelerin web sitelerinin arama motorlarında daha görünür ve üst sıralarda yer alacak şekilde optimize edilmesi sürecidir 15.
Kurumsal SEO'nun bazı temel bileşenleri:
- Anahtar kelime analizi 35. Hedef kitlenin arama alışkanlıklarını ve ilgili sektör kapsamında en değerli anahtar kelimeleri belirleme 5.
- Teknik SEO optimizasyonu 35. Web sitesinin teknik altyapısını iyileştirme, sayfa hızını artırma, mobil uyumluluk sağlama ve HTTPS protokolünü kullanma 5.
- İçerik yönetimi ve stratejisi 35. Kaliteli, özgün ve değerli içerikler oluşturma 4.
- Bağlantı oluşturma (Link building) 35. Yüksek kaliteli ve ilgili sitelerden gelen bağlantıları artırma 4.
- Veri analizi 5. Google Analytics ve Google Search Console gibi araçlarla performans izleme 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: