Buradasın
Kurumsal bilgisayar bakım sözleşmesi nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Kurumsal bilgisayar bakım sözleşmesi yapmak için aşağıdaki adımlar izlenmelidir:
- Ön Görüşme ve Taleplerin Dinlenmesi: Müşteri ile bir ön görüşme yapılarak talepleri ve ihtiyaçları belirlenir 13.
- İşletme Analizi: Teknik personel ve müşteri temsilcileri, işletmeyi analiz eder ve uygun destek modelini belirler 13.
- Rapor Hazırlama: İstenirse, detaylı bir rapor hazırlanarak işletmeye sunulur 13.
- Sözleşme Hazırlığı: Mutabakata varılması durumunda, bir sözleşme kaleme alınır 13.
- İlk Bakım: Teknik ekip, işletme bilgisayarlarında toplu bir çalışma yaparak eksikleri belirler, yedekleri alır ve ilk bakımı gerçekleştirir 13.
- Rapor Sunumu: İlk bakımdan sonra, firmanın teknik yapısı, eksiklikler ve yapılması gerekenler hakkında bir rapor hazırlanarak şirket yönetimine sunulur 3.
- Sürekli Destek: Bu tarihten itibaren, her türlü sorun ve teknik destek ihtiyacı ivedilikle yerine getirilir 13.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: