Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Kurum ekleme işlemleri, farklı platformlar için değişiklik gösterebilir. İşte bazı popüler platformlara göre kurum ekleme adımları:
- Yandex Haritalar:
- Yandex.Rehber üzerinden hesabınıza giriş yapın 14.
- "Kurumlarım" bölümünden "Kurum Ekle" seçeneğini seçin 1.
- Şirketinizin adını ve faaliyet alanını girin 14.
- "Evet, bir ofisimiz/mağazamız/şubemiz var" seçeneğini tıklayın 1.
- Adres bilgilerini yazın ve "Devam" butonuna basın 1.
- Size ulaşılmasını istediğiniz bir iletişim yolunu seçin ve telefon numaranızı girdiğinizde onay kodu gelecektir, bu kodu girerek kaydı onaylayın 1.
- Postaİmza:
- Google Haritalar:
- Bir Gmail hesabınız olmalı ve Google My Business seçeneğini aktif etmelisiniz 5.
- Google Benim İşletmem hesabınıza girdikten sonra "Konumları yönet" menüsünde "Konum ekle" butonuna tıklayın 5.
- Açılan pencereden "Tek bir konum ekle" seçeneğini seçin 5.
- İşletme adını, kategorisini, iletişim bilgilerini, konumunu ve hizmet sürelerini belirleyin 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: