Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Kreş yönetim sistemi, kreşlerin operasyonel süreçlerini dijitalleştirmek ve yönetmek için kullanılan bir yazılımdır 23. Bu sistemler genellikle şu modülleri içerir:
- Öğrenci kaydı ve özlük yönetimi 23. Öğrenci bilgileri düzenli bir şekilde saklanır, veliler çocuklarının bilgilerini güncelleyebilir ve öğretmenler öğrencilere ait detaylara ulaşabilir 23.
- Sınıf yoklaması ve katılım takibi 23. Öğretmenler, ders öncesinde veya çevrimiçi katılım sırasında öğrenci yoklamalarını kaydedebilir ve devamsızlık durumlarını takip edebilir 23.
- Ders programı ve duyurular 23. Ders saatleri, sınav tarihleri ve ödev detayları planlanıp velilere ve öğrencilere duyurulabilir 23.
- Multimedya yönetimi 3. Öğrenci etkinlikleri fotoğraf ve videolarla paylaşılabilir 3.
- Yemek ve etkinlik takvimi 23. Günlük yemek menüsü ve etkinlik planları velilere iletilebilir 23.
- Finans yönetimi 23. Gelir-gider takibi, personel maaşları ve fatura işlemleri gibi finansal işlemler yönetilebilir 23.
- Online tahsilat 23. Veliler, ödemelerini online olarak yapabilir 23.
- Anketler 23. Veli ve öğrenci memnuniyeti için geri bildirim toplanabilir 23.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: