Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Koç kurumsal kimliği, Koç Topluluğu'nun tüm şirketlerinin iletişimlerinde tutarlı ve dengeli bir yapı sağlamak amacıyla belirlenen kurallar bütünüdür 3. Bu kimlik, Koç logotaypının (Koç sembolü ve Koç yazısı) doğru kullanımını içerir 3.
Koç kurumsal kimliğinin bazı temel unsurları:
- Renk: Koç sembolünün temel kullanım rengi Koç kırmızısıdır (Pantone Warm Red) 3.
- Minimum boyut: Koç logotaypının kabul edilebilir en küçük boyutu baskıda 9 mm, dijitalde ise 40 pikseldir 35.
- Kullanım: Logo, Koç Holding'i ve Koç Grubu'nu temsil edecek şekilde kullanılmalıdır 3.
Koç kurumsal kimliği ile ilgili tüm bilgiler, Koç Holding Kurumsal Marka ve Sponsorluklar Koordinatörlüğü'nden temin edilebilir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: