Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
KEP (Kayıtlı Elektronik Posta) iletisinin ulaşmaması durumunda aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- E-posta ve SMS bildirimlerini kontrol edin 1. KEP iletisi için standart e-posta adresinize gönderilen e-posta ve cep telefonunuza gönderilen bilgilendirme mesajlarına bakın 1.
- KEP adresinizi kontrol edin 2. Gönderilen iletinin KEP adresinize doğru şekilde yazıldığını doğrulayın 2.
- Destek hattını arayın 4. 0312 253 67 03 numaralı PTT KEP destek hattını arayarak yardım alabilirsiniz 4.
- KEPHS ile iletişime geçin 25. KEP hesabınızı sağlayan hizmet sağlayıcısının çağrı merkezini arayarak destek alın 25.
Eğer sorun devam ederse, KEP hesabınızın kapatılıp yeniden açılması veya diğer teknik sorunlar için profesyonel destek alınması gerekebilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: