Buradasın
Kamu SM sertifika yenileme nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Kamu SM sertifika yenileme işlemi için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Ön başvuru: Sertifika süresi bitmeden 6 ay önce, Kamu SM sertifika sahiplerine kayıtlı e-posta adresi üzerinden yenileme başvurusu için bildirim gönderir 1.
- Başvuru: Süre bitimi uyarısı alan sertifika sahibi, kurum e-imza sorumlularını bilgilendirir 1.
- Talep: Kurum sorumlusu, "Kurumsal Ek Başvuru Süreci"ni başlatarak Kamu SM'ye yenileme talebinde bulunur 1.
- Online başvuru: Ön başvurusu oluşturulan kişiler, Kamu SM Online İşlemler sayfasında "Başvurularım" menüsünden işlemlerine ulaşır 1.
- Başvuru tamamlama: Başvuru formunu, geçerli elektronik imza ile imzalayarak başvuruyu tamamlar 1.
Alternatif olarak, 444 5 576 numaralı çağrı merkezi üzerinden kimlik teyidi ile başvuru yapılabilir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: