Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Kampanya URL seçeneklerinde özel parametreler, web sitesine gelen trafiğin kaynağını ve kampanya performansını izlemek için URL'ye eklenen UTM (Urchin Tracking Module) parametreleridir 12.
Bu parametreler genellikle beş ana kategoriye ayrılır:
- Source (Kaynak): Trafiğin nereden geldiğini belirtir (örneğin, Google, Facebook) 13.
- Medium (Araç): Bağlantının paylaşılma yöntemini tanımlar (e-posta, sosyal medya, tıklama başına maliyet vb.) 13.
- Campaign (Kampanya): Belirli bir kampanyayı veya promosyonu tanımlar (örneğin, yaz indirimi) 13.
- Content (İçerik): Aynı URL'ye işaret eden birden fazla bağlantı olduğunda, hangisinin tıklandığını ayırt etmek için kullanılır 13.
- Term (Anahtar Kelime): Ücretli arama kampanyaları için kullanılan anahtar kelimeleri belirtir 23.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: