Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Google Ads'te kampanya URL'sini ayarlamak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Google Ads Editor'un 12.4 veya sonraki bir sürümü kullanıldığından emin olun 1.
- URL parametrelerini ekleyin 4. URL parametreleri, reklamın nereden geldiğini ve hangi reklamın dönüşüm sağladığını anlamaya yardımcı olur 4. Bu parametreler, "Website URL" alanına veya "URL parameters" alanına eklenebilir 4. Anahtar ve değer, eşittir (=) işaretiyle bağlanır ve birden fazla parametre ve işareti (&) ile ayrılır 4.
- İzleme şablonunu kullanın 1. Yeni sürüm URL'lerde, alanlar arası yönlendirmeler "İzleme şablonu" alanında ayarlanmalıdır 1.
Facebook Ads'te URL parametresi eklemek için:
- Ads Manager'da yeni bir reklam kampanyası oluşturun veya taslak olarak kaydettiğiniz bir kampanyayı açın 4.
- Kampanya ve reklam seti seviyelerinde bilgilerinizi girdikten sonra, URL parametrelerinizi ayarlamak için reklam seviyesine gidin 4.
- Web sitesi URL'si altında "Bir URL parametresi oluştur"a tıklayın 4.
- İzlemek istediğiniz parametreleri girin 4.
- Uygula'ya tıklayın 4.
URL parametreleri eklenirken, daha önce ayarlanmış olan parametrelerin geçersiz olacağı unutulmamalıdır 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: