Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Japonların "subid" kullandığına dair bir bilgi bulunamamıştır. Ancak, "subid"in genel olarak kullanıldığı bazı alanlar şunlardır:
- Affiliate pazarlama 35. "SubID", benzersiz bir yerleştirme kimliğini kampanya reklam URL'si üzerinden geçiren bir parametredir 5. Bu, raporlarda verileri "subID" ile filtrelemeye ve her belirli bağlantı veya reklamın performansını analiz etmeye olanak tanır 3.
- Pop reklam kampanyaları 5. "SubID"ler, kullanıcı cihazı veya konumunun farklı yönlerini izlemek için kullanılabilir 5. Bunlar arasında yerleştirmeler, kreatifler, kitle segmentleri, yönlendiren URL'ler, harekete geçirici mesajlar, anahtar kelimeler ve açılış sayfaları yer alabilir 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: