• Buradasın

    İzleme şablonları nihai URL'nize başvuru içermelidir.

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    İzleme şablonları, nihai URL'nize başvuru içermelidir, çünkü bu şablonlar, reklam tıklamalarınızın kaynağını belirlemek ve verileri analiz araçlarıyla entegre etmek için kullanılır 2.
    Nihai URL, reklamınızı tıklayan kullanıcıların web sitenizde eriştiği sayfanın URL adresidir 13. İzleme şablonunda, bu URL'yi temsil eden {lpurl} parametresi kullanılır 24.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Google Ads izleme şablonu nedir?

    Google Ads izleme şablonu, reklam tıklamalarından elde edilen verileri izlemek ve analiz etmek için kullanılan bir araçtır. Bu şablon, URL parametreleri ekleyerek hangi kampanya, reklam grubu, anahtar kelime veya cihazdan tıklamanın geldiğini belirlemeye yardımcı olur. Google Ads izleme şablonuna örnek olarak şu URL verilebilir: ``` {lpurl}?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign={campaignid}&utm_term={keyword}&utm_content={creative}&device={device}&gclid={gclid} ``` Bu şablonda kullanılan bazı parametreler ve anlamları şu şekildedir: {lpurl}. utm_source=google. utm_medium=cpc. utm_campaign={campaignid}. utm_term={keyword}. utm_content={creative}. device={device}. gclid={gclid}.

    İstemci ve internet OAuth girişi etkin olduğundan ve tüm uygulama domainlerini geçerli OAuth yönlendirme URI'sı olarak eklediğinden emin ol.

    İstemci ve internet OAuth girişinin etkin olduğundan ve tüm uygulama domainlerinin geçerli OAuth yönlendirme URI'sı olarak eklendiğinden emin olmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir: API Console'da yönlendirme URI'lerini yapılandırma. Tüm uygulama domainlerini ekleme. Postman ile test etme. Eğer bu adımlar sorunu çözmezse, daha fazla yardım için bir uzmana veya destek ekibine başvurulması önerilir.

    Kampanya URL seçenekleri izleme şablonunuza {lpurl} ya da diğer açılış sayfası parametrelerini ekleyin.

    Kampanya URL seçeneklerine {lpurl} veya diğer açılış sayfası parametrelerini eklemek için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Google Ads'te: "Kurmak istediğiniz kampanyaya gidin". "Ayarlar"a, ardından "Ek ayarlar"a ve "Kampanya URL seçenekleri"ne tıklayın. İzleme şablonuna, UTM’de dinamik olmasını istediğiniz parametrelere karşılık gelen {lpurl} ile başlayan parametreleri girin. 3. Microsoft Advertising'te: "Hesap izleme şablonu oluşturma" bölümüne gidin. "Özel parametreler kullanabilir miyim?" sorusunu yanıtlayın. İzleme şablonunda {lpurl}, {lpurl+2}, {lpurl+3}, {unescapedlpurl} veya {escapedlpurl} etiketlerinden en az birini ekleyin. İzleme şablonunda {lpurl} parametresinin kullanımı: İzleme şablonunun başına {lpurl} parametresi eklenmezse nihai URL atlanır. {lpurl} parametresi izleme şablonunun başında değilse, ?, =, ", #, \t, ' ve boşluk karakterleri atlanır. İzleme şablonlarında yapılan değişikliklerin reklamlara yansıması 24-48 saat sürebilir.