Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
ITSM (Bilgi Teknolojileri Servis Yönetimi), BT ekiplerinin, şirketlerde son kullanıcılara etkili ve verimli BT hizmeti sağlarken, aynı zamanda şirketin gelişen temel hedefleri ve kalite beklentileri ile uyumlu olmalarını sağlayan süreçler ve uygulamalar bütünüdür 14.
ITSM'nin temel işlevleri:
- Hizmet stratejisi 5. IT hizmetlerinin iş hedefleriyle uyumlu olması için strateji oluşturulması 5.
- Hizmet tasarımı 5. IT hizmetlerinin tasarımı ve uygulaması için gereken süreçlerin belirlenmesi 5.
- Hizmet geçişi 5. Yeni veya değiştirilmiş IT hizmetlerinin güvenli ve etkili bir şekilde devreye alınması 5.
- Hizmet işletimi 5. IT hizmetlerinin günlük işletme süreçlerine entegre edilmesi ve sürdürülmesi 5.
- Sürekli hizmet iyileştirmesi 5. IT hizmetlerinin sürekli olarak geliştirilmesi için geribildirim alınması ve iyileştirme planlarının uygulanması 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: