Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
ITSM (Bilgi Teknolojileri Hizmet Yönetimi) eğitimi, bilgi teknolojileri firmalarının veya BT departmanlarının müşterilerine sundukları hizmetleri planlama, sunma, işletme ve yönetme süreçlerini iyileştirir 14.
ITSM eğitiminin bazı faydaları:
- Maliyet ve risk azaltma 13.
- Verimlilik ve üretkenlik artışı 13.
- Müşteri memnuniyetinin artması 35.
- Departmanlar arası iş birliğinin güçlenmesi 1.
- Bilgi paylaşımı ve sürekli gelişimin teşvik edilmesi 1.
- Hizmetlerin analiz edilerek iyileştirilmesinin kolaylaşması 3.
ITSM eğitimi, ITIL (BT Altyapı Kütüphanesi) gibi en iyi uygulamalar kütüphaneleriyle birlikte, BT hizmetlerinin iş ihtiyaçlarına maksimum uyum sağlamasını ve son kullanıcıların memnuniyetini sağlamayı hedefler 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: