Buradasın
İnteraktif mesaj kutusu nasıl kullanılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İnteraktif mesaj kutusu genellikle şu şekilde kullanılır:
- Kullanıcı SMS gönderir 3. Bir kampanya, anket, oylama veya bilgi talebi için kullanıcı, belirtilen kısa numaraya anahtar kelime veya belirli bir metin içeren bir SMS gönderir 3.
- Sistem mesajı alır ve işler 3. İnteraktif SMS sistemi, gelen mesajı anında alır 3.
- Otomatik cevap veya eylem 3. Sistemin kurgusuna göre, gelen SMS'e otomatik bir cevap gönderilebilir, kullanıcının bilgisi kaydedilebilir, bir işlem tetiklenebilir veya ilgili birime yönlendirme yapılabilir 3.
İnteraktif mesaj kutularının kullanımı, gönderilen mesajın içeriğine ve sistemin ayarlarına bağlı olarak değişiklik gösterebilir.
Bazı interaktif mesaj kutusu kullanım alanları:
- Anket uygulamaları 3.
- Pazarlama ve reklam 3.
- Müşteri hizmetleri 3. Kullanıcılar, fatura bilgileri, bakiye sorgulama, kampanya durumu veya sipariş takibi gibi konularda sorularını kısa numara üzerinden iletebilir ve anında otomatik yanıtlar alabilirler 3.
- Destek talebi oluşturma 3. Müşteriler, yaşadıkları sorunları SMS ile kısaca belirterek bir destek talebi oluşturabilirler 3.
- Randevu yönetimi 3. Randevu alma, değiştirme veya iptal etme gibi işlemler SMS üzerinden gerçekleştirilebilir 3.
- Geri bildirim toplama 3. Hizmet sonrası memnuniyet anketleri veya hizmet kalitesini ölçmeye yönelik geri bildirimler SMS yoluyla toplanabilir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: