Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Indy, bağımsız çalışanlar (freelancer'lar) ve küçük işletme sahipleri için çeşitli iş yönetimi araçları sunan bir platformdur 14. Başlıca işlevleri şunlardır:
- Proje Portfolyoları: Tüm projelerin tek bir yerde yönetilebileceği ortak çalışma alanları 14.
- Takvim: Toplantıları planlamak ve iş akışını takip etmek için gün, hafta ve ay görünümleri 14.
- Sözleşmeler: Dakikalar içinde sözleşme oluşturma, imzalama ve gönderme 14.
- Dosyalar: Dosyaları saklama, revizyonları izleme ve geri bildirim alma 14.
- Formlar: Yeni leads oluşturma, proje bilgileri toplama ve referans talepleri gibi çeşitli formlar 14.
- Faturalar: Kolayca fatura oluşturma ve gönderme, online ödeme alma 14.
- Teklifler: Etkileyici, kolay oluşturulabilir teklifler ve tahminler 14.
- Görevler: Proje görevlerini ve yapılacaklar listelerini yönetme 14.
- Zaman Takibi: Çalışma saatlerini kaydetme, raporlama ve ödeme alma 14.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: