Buradasın
İçerik pazarlaması ne iş yapar?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İçerik pazarlaması, belirli bir değere ve alaka seviyesine sahip tutarlı içeriklerin oluşturulmasını ve bu içeriklerin hedef kitle üzerinde etkili bir şekilde dağıtılmasını sağlayan stratejik bir pazarlama yaklaşımıdır 123.
İçerik pazarlamasının temel işlevleri:
- Marka bilinirliğini artırmak 14. Doğru stratejiyle hazırlanmış içerikler, markanın daha geniş bir kitleye ulaşmasını sağlar 4.
- Müşteri bağlılığı yaratmak 24. Değerli ve ilgi çekici içerikler sunarak müşterilerle duygusal bir bağ kurulur 4.
- Organik trafiği artırmak 4. SEO odaklı içerikler, arama motorlarında üst sıralarda yer alarak hedef kitlenin markaya kolayca ulaşmasını sağlar 4.
- Satışları ve dönüşümleri artırmak 45. İçerikler, potansiyel müşterileri cezbeder, onlarla etkileşim kurar ve satın alma yolunda onlara kılavuzluk eder 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: