Buradasın
İçerik pazarlaması ne iş yapar?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İçerik pazarlaması, hedeflenen kitlenin harekete geçirilmesi için özel olarak belirlenen adımlar bütünüdür 1.
İçerik pazarlamasının yaptığı işler:
- Marka Bilinirliği: Markanın dijital ortamda öne çıkmasını sağlar ve marka bilinirliğini artırır 13.
- Müşteri Sadakati: Müşterilerle duygusal bağ kurarak sadakat oluşturur 23.
- Müşteri İhtiyaçları: Ürün veya hizmetler hakkında araştırma yapan müşterilere ihtiyaç duydukları bilgileri sunar 1.
- SEO Optimizasyonu: İçeriklerin arama motorlarında üst sıralarda yer almasını sağlayarak organik trafiği artırır 3.
- Kişiselleştirilmiş Pazarlama: Hedef kitleye uygun içerikler üreterek kişiselleştirilmiş reklam ve pazarlama stratejileri uygular 13.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: