• Buradasın

    Huawei teknik servis kaç günde gelir?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Huawei teknik servisinin kaç günde geleceği, cihazın arızasına ve onarımın yapıldığı yere göre değişiklik gösterebilir.
    Bazı durumlarda onarım süresi şu şekildedir:
    • Kargo onarım hizmeti 2. Tüm onarım süreci (lojistik ve servis merkezi onarımı dahil) toplam 5-10 iş günü sürmektedir 2. Resmi tatiller veya mücbir sebepler durumunda bu süre uzayabilir 2.
    • Yetkili olmayan özel servisler 5. Servislere bırakılan cihazların arızasına göre işlemler 1 saat ile 24 saat arası sürebilmektedir 5.
    Daha kesin bilgi için Huawei'nin resmi destek hattı olan 444 79 88 aranabilir 3.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Huawei yetkili servis nasıl bulunur?

    Huawei yetkili servislerini bulmak için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir: Huawei'nin resmi web sitesi. Yetkili servis rehberleri. Moovit uygulaması. Ayrıca, Huawei yetkili servislerine 444 79 88 numaralı destek hattından da ulaşılabilir.

    Teknik servise bırakılan ürün ne zaman alınır?

    Teknik servise bırakılan ürünün ne zaman alınabileceği, farklı servis sağlayıcılarına göre değişiklik göstermektedir: Monster Notebook: Teknik servise bırakılan ürünler, bakım işlemleri tamamlandığında elden, sıra numarası alınarak teslim alınabilir. HASSASTERAZİ: Teknik servise bırakılan/gönderilen ürünlerin 90 takvim günü içerisinde teslim alınması gerekmektedir. Multitek: Teknik servise bırakılan/gönderilen ürünlerin 90 iş günü içerisinde teslim alınması gerekmektedir. Penta Teknoloji: İşlemi tamamlanan ürünler, "Arıza Takip Formu" karşılığında teslim edilir. Teknik servis süresi, azami 20 iş günüdür.

    Huawei garanti sorgulama nasıl yapılır?

    Huawei garanti sorgulama işlemi için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. consumer.huawei.com/tr/support/warranty-query/ adresine gidilir. 2. Açılan sayfadaki ilk kutucuğa cihazın IMEI numarası girilir. 3. Hemen altındaki “Doğrulama kodu” kısmına da yan tarafta yer alan harfler doğru bir şekilde yazılır. 4. “Ara” butonuna basılır. Ayrıca, IMEI numarasını öğrenmek için telefon açıkken arama ekranına #06# yazılabilir. Garanti sorgulama işlemi için Huawei Türkiye Garanti ve Huawei Türkiye Gizlilik Politikası’nın incelenmesi ve garanti politikası ile ilgili bilgi talebi veya geri bildirimlerin, ürüne ait IMEI/MEID/MAC/SN numaralarından en az birinin yazılı olduğu fatura ile iletilmesi önerilir.

    Huawei yetkili servis garantisi nasıl yapılır?

    Huawei yetkili servis garantisi yapmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. Cihazın arızalanması durumunda, Huawei'nin resmi web sitesinden veya müşteri hizmetlerinden destek alınmalıdır. 2. Sorunun tanımlanmasının ardından, cihazın yetkili bir servise gönderilmesi gerekmektedir. 3. Yetkili servis tarafından cihaz incelenerek, garanti kapsamındaki bir sorun tespit edilirse, tamir veya değişim işlemi başlatılır. Huawei'nin dünya genelinde geniş bir yetkili servis ağı bulunmaktadır ve kullanıcılar, en yakın yetkili servisi Huawei'nin resmi web sitesinden bulabilirler.