Buradasın
Haber bülteni şablonu nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Haber bülteni şablonu oluşturmak için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:
- Boş bir belge açın: Microsoft Word'ü açıp "Boş Belge" seçeneğini tıklayın 2.
- Sayfa düzenini ayarlayın: "Sayfa Düzeni" sekmesine gidip kenar boşluklarını seçin ve önceden belirlenmiş kenar boşluklarını ayarlayın veya özel kenar boşlukları oluşturun 2. Ayrıca sayfa yönünü değiştirebilir veya belgede hem yatay hem de dikey yönleri kullanabilirsiniz 2.
- Üstbilgi ve altbilgi oluşturun: "Ekle" sekmesine gidip "Üstbilgi" veya "Altbilgi" seçeneğini kullanarak bülteninizin adı ve tarihi gibi önemli bilgileri ekleyin 2.
- Şablonunuza sütunlar ekleyin: "Yerleşim" menü sekmesini tıklayın ve açılır seçeneklerden "Sütunlar"ı seçerek bülteninize sütunlar ekleyin 2.
- Cetvelleri etkinleştirin: Belgenizin üstünde ve solunda cetvelleri görmek için "Görünüm" sekmesine gidip "Cetvel" kutusunu işaretleyin 2.
- Başlıkları ekleyin: Bülteninizin başlıklarını biçimlendirmek için başlıkları vurgulayın, sağ tıklayın ve "Stiller" menüsünden "Başlık 1" seçeneğini seçin 2.
- İçerik tablosu ekleyin: "Referanslar" sekmesine gidip "İçindekiler" seçeneğini kullanarak içerik tablosu ekleyin 2.
- Görüntüleri ekleyin ve biçimlendirin: "Ekle"ye tıklayın ve yer tutucu resim eklemek için "Resimler"i seçin 2. Resimleri şablonunuzun sütununa sığdırmak için köşelerini sürükleyerek ayarlayın 2.
- Metin kutularını ekleyin ve biçimlendirin: "Ekle"ye ve ardından "Metin kutusu"na tıklayarak metin kutuları ekleyin ve bunları da köşelerini sürükleyerek konumlandırın 2.
- Şablonunuzu düzenleyin: Bülten şablonunuza ekstra ayrıntılar eklemek için ek metin kutuları, başlıklar ve resimler ekleyin ve konumlandırın 2.
Ayrıca, hazır haber bülteni şablonlarını Microsoft Word'ün kendi kütüphanesinden de indirebilirsiniz 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: