Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Google Ads kampanyasının hedef kitlesi, belirli özelliklere veya davranışlara sahip, reklamın hedeflendiği insan gruplarıdır 25. Bu gruplar, ilgi alanları, demografik özellikler veya çevrimiçi etkinlikleri gibi ortak özelliklere göre segmentlere ayrılabilir 25.
Google Ads'te kullanılabilecek bazı hedef kitle segmentleri:
- Yakın ilgi alanı segmentleri 3. Kullanıcıların yaşam tarzları, ilgi alanları ve alışkanlıklarına göre gruplandırılmasını sağlar 3.
- Özel segmentler 35. Belirli anahtar kelimeler, URL'ler ve uygulamalar temelinde belirli bir kitleye ulaşılmasına olanak tanır 35.
- Ayrıntılı demografi 5. Ebeveynlik durumu, eğitim, ev sahibi olma durumu gibi yaşam özelliklerine dayalı olarak hedefleme yapılmasını sağlar 5.
- Hayat olayları 5. Büyük yaşam değişiklikleri yaşayan insanları hedeflemek için kullanılır 5.
- Pazarda 5. Dönüşüm elde etmeye odaklandığında, teklif arayan insanlara ulaşılmasını sağlar 5.
- Veri segmentleri 5. İşletmeyle daha önce etkileşime geçen insanlara ulaşmayı sağlar 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: