Buradasın
Google enhanced conversion ne zaman kullanılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Google Enhanced Conversion (Gelişmiş Dönüşüm) özelliği, aşağıdaki durumlarda kullanılabilir:
- Web için Gelişmiş Dönüşümler 125. Kullanıcıların e-posta adresi, ad, ev adresi veya telefon numarası gibi birinci taraf müşteri verileri, dönüşüm izleme etiketlerinizde yakalanır 12. Bu veriler, karma hâline getirilip Google’a bu şekilde gönderilir ve müşterilerinizi, reklamınızla etkileşime girdiklerinde açık olan Google hesapları ile eşleştirmek için kullanılır 12.
- Potansiyel Müşteriler için Gelişmiş Dönüşümler 25. Kullanıcı davranışlarını daha iyi analiz eder ve hedef kitleye yönelik kişiselleştirilmiş reklamlar sağlar 2. Bu, dönüşüm oranlarını artırabilir ve ROI’yi iyileştirebilir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: