Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Conversions API, reklam ekosisteminde gerçekleşen dönüşüm olaylarını sunucu tarafında izleyen bir yöntemdir 2.
Çalışma prensibi:
- Veri İletimi: Piksel tarayıcı tarafında çalışırken, Conversions API sunucu tarafında çalışır ve verileri doğrudan sunucunuzdan Meta'ya iletir 12.
- Tarayıcı Kısıtlamalarından Bağımsızlık: Piksel, reklam engelleyiciler ve çerez kısıtlamalarından etkilenebilirken, Conversions API bu tür kısıtlamalara takılmaz 12.
- Gerçek Zamanlı Veri İletimi: Veriler isteğe bağlı olarak anlık veya toplu şekilde iletilebilir, ancak en iyi uygulama verileri gerçek zamanlı göndermektir 2.
- Birinci Taraf Veri Erişimi: Sunucudaki kayıtlı müşteri verilerine erişebilir 2.
Conversions API'nin kurulumu için bir Facebook Business Manager hesabı gereklidir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: