Buradasın
Google Drive'da Word dosyası nasıl düzenlenir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Google Drive'da Word dosyasını düzenlemek için aşağıdaki adımları izleyin:
- Google hesabınızda oturum açın ve Google Drive'ınıza gidin 13.
- Ekranın sol üst köşesindeki "Yeni"yi seçin ve "Dosya yükleme"yi tıklayın 13.
- Word belgenizin konumuna göz atın ve dosyayı yükleyin 13.
- Dosyayı bulduktan sonra açın 1.
- Belgenin üst kısmındaki "Google Dokümanlar ile Aç" seçeneğini tıklayın 13.
- Belge Google Dokümanlar'da açılacaktır; buradan belgenin herhangi bir yerine yazabilir ve değişikliklerinizi anında kaydedebilirsiniz 13.
Ayrıca, Microsoft Office Uyumluluk Modu (OCM) kullanarak Google Drive'daki Word dosyasını Chrome uzantısı ile düzenleyebilirsiniz 2:
- Chrome'u açın, "Dokümanlar, Sheets ve Slides için Office Düzenleme" uzantı sayfasına gidin, "Chrome'a Ekle"yi tıklayın ve uzantıyı yüklemek için ekrandaki talimatları izleyin 2.
- Uzantı yüklendikten sonra, Word dosyasını Chrome penceresine sürükleyin 2.
- İlk kez bir Office dosyasını Chrome penceresine sürüklediğinizde, bir açılır pencere görünecektir 2. Pencereyi kapatmak için "Tamam"ı tıklayın 2.
- Dosya Google Drive hesabınıza yüklenecek ve mevcut sekmede açılacaktır 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: