Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Google Drive'da bulut kullanımını aşağıdaki adımlarla gerçekleştirebilirsiniz:
- Hesap Oluşturma ve Giriş: Google Drive'ı kullanabilmek için bir Google hesabınız olmalıdır 23. Hesabınızla drive.google.com adresine gidip giriş yapın 13.
- Dosya Yükleme: Bilgisayarınızdan dosya yüklemek için drive.google.com adresinde sol üstte yer alan "yeni sekmesi" ile "dosya yükleme" butonuna basın ve yüklemek istediğiniz dosyayı seçin 1. Ayrıca Google Drive uygulamasını indirip kurarak da dosya yükleyebilirsiniz 4.
- Senkronizasyon: Tüm cihazlarınızda dosyaların güncel kalması için Google Drive uygulamasını indirip kurduktan sonra Google hesabınıza giriş yapın ve senkronizasyonu ayarlayın 24.
- Dosya İndirme: İndirmek istediğiniz dosyalara sağ tıklayarak "indir" sekmesini seçin 13. Birden fazla dosya indirmek için Windows sistemlerinde CTRL, Mac sistemlerde ise Command tuşuna basılı tutun 1.
- Paylaşım ve Güvenlik: Dosyalarınızı paylaşılabilir hale getirmek için sağ tık menüsünden "Paylaşılabilir Bağlantıyı Al" seçeneğini kullanın 3. Ayrıca Google, dosyalarınızı virüslere karşı korur ve şifreleme ile çeşitli güvenlik katmanları sunar 12.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: