Buradasın
Google Drive Word nasıl açılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Google Drive'da Word belgesi açmak için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:
- Google Drive'ı açın ve Google hesabınızla giriş yapın 24.
- Sol üst köşedeki "Yeni" butonuna tıklayın ve "Dosya yükleme" seçeneğini seçin 45.
- Bilgisayarınızdan Word belgesini seçin ve yüklemeyi başlatın 4.
- Yükleme tamamlandıktan sonra, Word belgesinin bulunduğu klasöre gidin 3.
- Belgeye sağ tıklayın, "Birlikte aç" seçeneğini seçin ve "Google Dokümanlar"'ı seçin 25.
Alternatif olarak, Google Dokümler'i doğrudan açıp sol üst köşedeki "Dosya" menüsünden "Aç" seçeneğini kullanarak Word belgesini yükleyebilirsiniz 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: