Buradasın
Google Drive'da Excel dosyası nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Google Drive'da Excel dosyası oluşturmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Google Drive'a giriş yapın 5. Bunun için web tarayıcınızda drive.google.com adresine gidin ve Google hesap bilgilerinizle oturum açın 5.
- Yeni düğmesine tıklayın 35. Ekranın sol üst köşesindeki "Yeni" düğmesine tıklayın 35.
- Dosya yükleme seçeneğini seçin 35. Açılan menüden "Dosya Yükle" seçeneğini seçin 35.
- Excel dosyasını seçin 5. Bilgisayarınızdaki dosyaları tarayarak yüklemek istediğiniz Excel dosyasını seçin ve "Aç" düğmesine basın 5.
Alternatif olarak, Excel dosyasını Google Drive'a yükledikten sonra dosyayı Google E-Tablolar'da açıp "Dosya" menüsünden "Google E-Tablolar Olarak Kaydet" seçeneğini seçerek de dönüştürme işlemi gerçekleştirilebilir 34.
Google Drive'a yüklenen Excel dosyalarına, Google E-Tablolar'da düzenleme yapılabilir ve yapılan değişiklikler orijinal Office biçiminde otomatik olarak kaydedilir 1. Ancak, Excel makroları dönüştürmeden sonra düzgün çalışmayabilir ve Excel dosyasında diğer Excel dosyalarına bağlantılar varsa, bu bağlantılar dönüşüm sırasında göz ardı edilir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: