Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Google Drive'da ortak çalışma yapmak için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:
- Dosya veya Klasör Seçimi: Google Drive'da paylaşmak istediğiniz dosya veya klasörü açın 2.
- "Paylaş" Seçeneği: Dosyanın sağ üst köşesindeki "Paylaş" seçeneğine tıklayın 23.
- E-posta Adresleri: Dosyayı paylaşmak istediğiniz kişilerin e-posta adreslerini "Kişi ve grup ekle" kutusuna yazın 23.
- Erişim Düzeyi: Açılan listeden, ortak çalışanların dosyayı düzenleyip düzenleyemeyeceğini, yorum yapıp yapamayacağını veya sadece görüntüleyebileceğini seçin 23.
- Ayarlar: Gerekirse "Ayarlar" (dişli simgesi) üzerinden daha fazla kısıtlama ekleyebilirsiniz 2.
Ayrıca, Google Drive'da ortak çalışanlar ekleyerek bir projede birden fazla kişiyle aynı anda çalışma imkanı da bulunmaktadır 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: