Buradasın
Google Dokümanlar'da nasıl kayıt yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Google Dokümanlar'da kayıt yapmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Google Dokümanlar'ı açma 3. İnternet tarayıcısında docs.google.com/document adresine gidilir 3. Google hesabına giriş yapıldıysa, Google Dokümanlar belgeleri listesi açılır 3.
- Belge açma veya oluşturma 3. Mevcut bir belge çift tıklanarak açılabilir veya sayfanın sol üst tarafındaki "Boş" seçeneğine tıklanarak yeni bir belge oluşturulabilir 3.
- Gerekirse belge için bilgi ekleme 3. Kaydetmeden önce belgeye içerik eklemek istenirse, bu adım gerçekleştirilir 3.
- Yapılan değişikliklerin kaydedildiğine dair onayı bekleme 3. Bilgi ekleme işlemi bittikten sonra, sayfanın en üstünde "Tüm değişiklikler Drive’a kaydedildi" ifadesi aranır 3. Bu ifade birkaç saniye sonra çıkar 3.
- Belgenin kaydedilme konumunu değiştirme 3. Belgeyi Google Drive hesabının belirli bir klasörüne kaydetmek istenirse, sayfanın sol üst tarafındaki "Klasör" seçeneğine tıklanır 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: