Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Google anahtar kelime analiz aracı kullanmak için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:
- Google Keyword Planner: Google Ads hesabınıza giriş yaparak "Anahtar Kelime Planlayıcı" sekmesine gidin 23.
- "Yeni Anahtar Kelimeler Keşfet" seçeneğini seçin 3.
- Önerilen kelimeleri arama hacmine ve tıklama başı maliyetlere göre sıralayın 3.
Diğer anahtar kelime analiz araçları:
- Ubersuggest: Anahtar kelime fikirleri ve ilgili long-tail anahtar kelimeleri sunar 3.
- Ahrefs: Rekabet analizi yapar ve rakiplerinizin sıralandığı kelimeleri gösterir 3.
- Keywordtool.io: Google, YouTube, Amazon ve diğer platformlardaki long-tail anahtar kelimeleri keşfetmek için kullanılır 3.
- SEMrush: Anahtar kelimelerin rekabet gücünü ve potansiyel trafik değerini ölçer 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: