Buradasın
Google anahtar kelime analiz aracı nasıl kullanılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Google Anahtar Kelime Analiz Aracı (Anahtar Kelime Planlayıcı) şu şekilde kullanılabilir:
- Google Ads hesabına giriş yapın 35.
- Google Ads hesabında, üst menüdeki “Araçlar ve Ayarlar” bağlantısına tıklayın 3.
- “Planlama” bölümünün altında “Anahtar Kelime Planlayıcı” bağlantısını seçin 3.
- Anahtar Kelime Planlayıcı’yı kullanmaya başlamak için “Yeni anahtar kelimeler keşfedin” seçeneğine tıklayın 3.
- Yeni anahtar kelimeler keşfetmek için “Anahtar Kelimelerle Başlayın” veya “Bir Web Sitesiyle Başlayın” seçeneğini kullanabilirsiniz 23.
- Hedeflediğiniz anahtar kelimeler ve arama hacmi dahil olmak üzere mevcut tüm verilerin kilidini açmak için bir kampanya oluşturun 3.
Anahtar Kelime Planlayıcı, reklamların doğru hedef kitleye ulaşabilmesi için arama kampanyalarında kullanılabilecek anahtar kelimeleri keşfetmeye yardımcı olur 3. Ayrıca, ilgili terimleri hedeflerken, arama hacimleri ve maliyetler hakkında tahminler sunarak, reklamverenlerin stratejilerini daha etkili bir şekilde planlamalarına olanak tanır 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: