Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Google Anahtar Kelime Planlayıcı kullanmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Google Ads Hesabı Oluşturma ve Giriş Yapma: Google Anahtar Kelime Planlayıcı'yı kullanmak için bir Google Ads hesabınız olmalıdır 34. Hesabınızı oluşturduktan veya mevcut hesabınıza giriş yaptıktan sonra, Anahtar Kelime Planlayıcı'ya erişebilirsiniz 3.
- Araçlara Erişim: Google Ads hesabınıza giriş yaptıktan sonra, üst menüde yer alan "Araçlar ve Ayarlar" sekmesine tıklayın ve açılan menüden "Planlama" altında bulunan "Anahtar Kelime Planlayıcı" seçeneğine tıklayın 3.
- Anahtar Kelime Bulma: Anahtar Kelime Planlayıcı'da iki ana seçenek vardır:
- Yeni Anahtar Kelimeler Keşfet: Sektörünüzle veya ürünlerinizle ilgili birkaç anahtar kelime girin, Google bu anahtar kelimelerle ilgili arama hacmi, rekabet düzeyi ve tahmini tıklama başına maliyet (CPC) gibi verileri sunarak size yeni anahtar kelime önerileri sunacaktır 3.
- Mevcut Anahtar Kelimeleri Analiz Et: Halihazırda kullandığınız anahtar kelimeler için arama hacmi ve performans verilerini gösterir 3.
- Anahtar Kelime Verilerini Analiz Etme: Anahtar kelimeleri arama hacmi, rekabet düzeyi, CPC ve diğer metrikler üzerinden analiz edin 3.
- Anahtar Kelimeleri Seçme ve Kampanyaya Ekleme: Analiz sonucunda en uygun anahtar kelimeleri seçerek bu kelimeleri kampanyalarınıza ekleyin 3.
- Anahtar Kelime Stratejisi Geliştirme: Elde ettiğiniz verilerle bir anahtar kelime stratejisi geliştirin 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: