Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Google Ads'de müşteri eşleştirme yapmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Google Ads hesabınızda oturum açın 23.
- Sol taraftaki menüden sırasıyla "Araçlar" > "Paylaşılan kitaplık" > "Kitle yöneticisi" bölümlerine tıklayın 23.
- Açılan sayfadan mavi arka planlı "+" düğmesine tıklayın 2.
- Açılan pencereden "Müşteri listesi" seçeneğini seçin 23.
- Verileri yüklemek için üç seçenekten birini kullanın:
- Yeni veri kaynağı bağlama 2. Amazon Redshift, Google Sheets, MySQL, PostgreSQL, Salesforce gibi veri tabanları ve bulut depolama çözümleri gibi kaynaklardan gelen veriler, müşteri eşleştirme ve hedefleme için kullanılabilir 2.
- Manuel olarak dosya yükleme 2. Müşteri verilerini yüklemek için CSV formatında dosyalar kullanın 2.
- Bu adımı atlayın ve daha sonra bir veri kaynağı oluşturun 2. Müşteri listesini oluştururken veri kaynağı bağlama aşamasını geçici olarak atlamanıza olanak tanır 2.
- Segment adı, müşteri türü, üyelik süresi ve açıklama verilerini girerek bir segment oluşturun 2.
Müşteri eşleştirme özelliğini kullanabilmek için Google Ads hesabınızın onaylı olması, politikalara uyma konusunda iyi bir sicile sahip olmanız, temiz bir ödeme geçmişine sahip olmanız, en az 90 günlük geçmişe sahip olmanız ve 50.000 doların üzerinde ömür boyu harcama tutarına sahip olmanız gerekmektedir 13.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: