Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Google Ads'te açıklama ve başlık şu anlamlara gelir:
- Başlık 25. Reklam verenin ürün, hizmet veya teklifini kısaca ve çarpıcı bir şekilde tanımlayan ilk metin parçasıdır 5. Başlığın çekici olması ve anahtar kelime içermesi, reklamların arama sonuçları sayfasında daha belirgin görünmesini sağlar 5.
- Açıklama 15. Başlığı tamamlayan ve reklam verenin teklifini daha detaylı bir şekilde anlatan metin bölümüdür 5. Açıklama, ürün veya hizmetin faydalarını, benzersiz özelliklerini ve teklifin değerini vurgulamak için kullanılır 5.
Google Ads'te başlık ve açıklama şu şekillerde kullanılabilir:
- Arama ağı reklamları 4. Belirli anahtar kelimeler dahilinde yapılan aramalarda, e-ticaret sitesini ilk sıralarda gösteren metin tabanlı reklamlardır 4.
- Görüntülü reklam ağı 34. Farklı görsel boyutlarının da kullanılabildiği, yeni hedef kitlelere ulaşmak için etkili bir yöntemdir 4.
Google Ads'te başlık ve açıklama oluştururken şu kurallara dikkat edilmelidir:
- Başlıklar 30 karakteri geçmemelidir 2.
- Başlıklarda ünlem işareti ve telefon numarası kullanılamaz 2.
- Başlıklar, reklama tanımlanan anahtar kelimeleri içermelidir 2.
Google Ads'te başlık ve açıklama oluşturmak için Google Ads hesabında "Reklamlar ve öğeler" menüsünden "Öğeler" seçeneğine girip "Artı" düğmesine ve ardından "Açıklama metni" seçeneğine tıklamak gerekir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: