Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Google Ads'de bulunan bazı kaynaklar:
- Kitle Kaynakları: Web sitesi ziyaretçileri, uygulama kullanıcıları veya video izleyicileri gibi kullanıcı segmentlerine ulaşmak için oluşturulur 1.
- Müşteri Kaynakları: Kampanyalar, reklam grupları, reklamlar ve anahtar kelimeler gibi varlıklar bu kaynağın alt kaynaklarıdır 2.
- Reklam Modelleri: Arama Ağı, Görüntülü Reklam Ağı, Video, Alışveriş ve Uygulama reklamları gibi çeşitli reklam formatları sunar 34.
- Maksimum Performans Reklamları: Belirli bir bütçeyle en yüksek dönüşüm veya tıklama hedefini elde etmek için teklifleri otomatik olarak optimize eder 34.
- Yeniden Pazarlama ve Kişiselleştirme: Daha önce web sitesini ziyaret etmiş kullanıcılara özel reklamlar gösterir 35.
- Google Analytics, Google Marketing Platform ve Google Tag Manager: Reklam süreçlerinin takibi ve optimizasyonu için kullanılan araçlardır 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: