Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Google Ads'te bütçeden az ifadesi, reklamlarda kullanılan anahtar kelimelerin arama hacminin düşük olması, maksimum TBM'nin çok düşük tutulması veya o gün çok fazla reklam veren firma olması gibi nedenlerle günlük bütçenin tamamının harcanamaması durumunu ifade edebilir 2.
Google Ads'te bütçe, kampanyalar için günlük veya aylık olarak belirlenebilir 34. Günlük bütçe, kampanyanın bir günde harcayabileceği maksimum tutarı ifade ederken, toplam bütçe belirli bir tarih aralığı için sabit bir tutarı temsil eder 34.
Google, belirlenen günlük bütçenin %20’sini aşabilir, ancak aylık toplamda bütçeyi geçmez 4.
Daha doğru bir bütçe belirlemek için, Google Ads’in “Anahtar Kelime Planlayıcı” aracı kullanılarak, hedeflenen anahtar kelimeler için tahmini tıklama maliyetleri öğrenilebilir 4.
Google Ads bütçesiyle ilgili daha fazla bilgi ve destek için bir uzmana danışılması önerilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: