Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Google Analytics 4 (GA4) iki ana boyut kategorisine sahiptir: önceden tanımlanmış ve özel 3.
Önceden tanımlanmış boyutlar arasında şunlar bulunur:
- Attribution 13: Kullanıcıların sitenize nasıl ulaştığına ilişkin bilgi sağlayan boyutlar 3.
- Demografi 3: Kullanıcıların yaşını, cinsiyetini ve ilgi alanlarını açıklayan boyutlar 3.
- E-ticaret 3: İşlemler, ürünler, promosyonlar ve e-ticaretle ilgili özelliklerle ilgili boyutlar 3.
- Etkinlik 3: Belirli etkinlikler ve bunların dönüşüm değerleri ve durumları hakkında ayrıntılar 3.
- Zaman 3: Etkinliklerin belirli zamanları ve tarihleriyle ilgili boyutlar 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: