Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Frontman iki farklı bağlamda kullanılabilir: enterprise chatbot platformu ve açık kaynaklı iş akışı otomasyon platformu.
- Enterprise Chatbot Platformu: Frontman, işletmelerin müşteri deneyimlerini iyileştirmek, satışları artırmak ve destek maliyetlerini azaltmak için chatbotlar oluşturmasına olanak tanır 13. Frontman'in kullanımı için önerilen adımlar şunlardır:
- Dashboard: Botun tüm faaliyetlerini merkezi bir yerden yönetmek ve izlemek için kullanılır 1.
- Story Builder: İnteraktif sohbet deneyimleri oluşturmak için sürükle-bırak arayüzü ile chatbot akışları tasarlanır 1.
- Instinct AI: Chatbot'un kişiliğini özelleştirmek ve kendi verileriyle eğitmek için kullanılır 1.
- Yayınlama: Chatbot'u web sitesine entegre etmek için gerekli kod parçacığını almak 1.
- Analitik ve Kitle Yönetimi: Kullanıcı etkileşimlerini takip etmek, segmentler oluşturmak ve pazarlama kampanyaları için verileri kullanmak 13.
- Açık Kaynaklı İş Akışı Otomasyon Platformu: Frontman, API gateway olarak çalışarak mikroservisleri yönetir ve arka uç hizmetlerini tek bir API uç noktasında birleştirir 4. Kullanımı için:
- Yapılandırma Dosyası: Arka uç hizmet yapılandırmalarını içeren bir yapılandırma dosyası oluşturmak gereklidir 4.
- Başlangıç Komutu: Frontman'i çalıştırmak için yapılandırma dosyası ile birlikte komut satırından bir başlangıç komutu verilir 4.
- API Kullanımı: Arka uç hizmetlerini yönetmek ve dinamik olarak eklemek/güncellemek için Frontman'in HTTP API'sini kullanmak mümkündür 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: