• Buradasın

    Facebook şikayet maili nereye atılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Facebook'a şikayet maili göndermek için doğrudan bir "şikayet@facebook.com" adresi bulunmamaktadır 2. Genellikle şikayetler, platformun kendi içindeki raporlama mekanizmaları kullanılarak iletilmelidir 2.
    Bazı özel durumlar veya tekrarlayan sorunlar için alternatif yollar denenebilir:
    • Yasal konular veya marka ihlalleri: Ticari markalar veya telif hakları ile ilgili durumlar için Facebook'un kurumsal veya "legal" bölümü araştırılabilir 2.
    • Tekrarlayan ve çözülmeyen sorunlar: Platform içi raporlama ile defalarca bildirim yapıldıysa, destek talebi oluşturarak üst seviye kanallara ulaşılabilir 2.
    • Basın veya medya ilgisi: Büyük bir haber kuruluşundan geliyorsanız, Facebook'un basın için özel iletişim kanalları bulunabilir 2.
    Genel prosedürler ve hesap kurtarma gibi standart sorunlar için Facebook Yardım Merkezi (facebook.com/help) kullanılabilir 23.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Facebook müşteri hizmetleri var mı?

    Facebook'un müşteri hizmetleri bulunmaktadır, ancak telefon numarası üzerinden doğrudan iletişim kurulamamaktadır. Facebook destek ekibiyle iletişime geçmek için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir: Facebook Yardım Merkezi: Giriş sorunu veya başka bir konu hakkında yardım almak için kullanılabilir. E-posta adresleri: Belirli konular için ilgili e-posta adreslerine mesaj gönderilebilir. Facebook Topluluk Forumu: Sorun, burada listelenmişse topluluk forumlarında bulunabilir. Meta Business Help Center: İşletme sahipleri ve reklamverenler için özel destek hizmeti sunar.

    Facebook'a şikayet nasıl yapılır?

    Facebook'a şikayette bulunmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Facebook Yardım Merkezi'ne giriş yapın. 2. Seçenekler araç çubuğunu inceleyin. 3. Konuyla ilişkili bir bölüm seçin. 4. Ek seçenekleri gözden geçirin. 5. Arama çubuğunu kullanın. Ayrıca, bir arkadaşınızın hesabı üzerinden, şikayet etmek istediğiniz içeriğin yanındaki "Destek Bul veya Şikayet Et" bağlantısını kullanarak da şikayette bulunabilirsiniz. Facebook ile doğrudan iletişim kurmak mümkün değildir; arama, mesaj, e-posta veya bir çalışanla görüşme gibi seçenekler mevcut değildir.

    Facebook şikayet edince ne olur?

    Facebook'ta bir içeriği veya kişiyi şikayet ettiğinizde birkaç farklı durum ortaya çıkabilir: İçerikle ilgili olarak: Topluluk standartlarına aykırı bulunan içerikler kaldırılabilir. Kişi ile ilgili olarak: Şikayet edilen hesap, bariz bir kural ihlali durumunda kapatılabilir. Şikayetler, en geç 30 gün içinde değerlendirilir. Facebook'ta şikayet edilebilecek unsurlar arasında şunlar bulunur: profiller; gönderiler; sayfalar; gruplar; reklamlar; etkinlikler.