Facebook ve Instagram reklam alanlarının belirlenmesi için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Reklam Yöneticisi'ne giriş yapma. 2. Reklam verme amacının seçilmesi. 3. Reklam seti düzeyinde "Reklam Alanları"na gitme. 4. Advantage+ reklam alanlarının seçilmesi (tavsiye edilen). 5. Manuel reklam alanlarını seçme (isteğe bağlı). 6. Cihazlar açılır menüsünü kullanarak reklam alanlarını mobil veya site ile sınırlama. 7. Facebook, Messenger, Instagram veya Audience Network kutularının işaretlerini kaldırarak reklam alanlarını kapatma. Ayrıca, reklamların hangi alanlarda görüneceğini belirlemek için Placement (Yerleştirme) alanı kullanılabilir. Reklam alanlarının belirlenmesi sürecinde daha fazla bilgi ve destek için Meta İşletme Yardım Merkezi'ne başvurulabilir.