Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Facebook'ta kullanılan bazı reklam çeşitleri:
- Fotoğraf reklamları 15. İlgi çekici görselleri ve metni öne çıkaran basit bir formattır 1.
- Video reklamları 15. Uzunluğu 240 dakikaya kadar çıkabilen ve ses içerebilen videolardır 5.
- Döngü (carousel) reklamları 125. Kullanıcıların her biri kendi başlığına, açıklamaya, bağlantıya ve harekete geçirici mesaj düğmesine sahip bir dizi resim veya video arasında gezinmesine olanak tanır 5.
- Koleksiyon reklamları 125. İşletmelerin ürünlerini, insanları göz atmaya ve satın almaya teşvik eden, mobil cihazlar için optimize edilmiş bir deneyimde sergilemelerine olanak tanır 5.
- Messenger reklamları 15. Messenger uygulamasında görünen ve potansiyel müşterilerle sohbet başlatmak için kullanılabilen reklamlardır 5.
- Marka bilinirliği reklamları 23. Firmaların bilinirliğini artırmak amacıyla yapılan reklam modelidir 2.
- Erişim reklamları 23. Reklamın mümkün olduğunca fazla kişiye ulaşmasını sağlayan reklam modelidir 2.
- Trafik reklamları 23. Markanın sitesine ya da uygulamasına daha fazla ziyaret ve tıklama yapılmasını sağlayan reklam modelidir 2.
- Etkileşim reklamları 23. Daha fazla yorum ve beğeniyle etkileşim kazanmayı amaçlayan reklam modelidir 2.
- Potansiyel müşteri bulma reklamları 23. Potansiyel müşteri kitlesiyle ilgili bilgileri toplamak amacıyla yapılan reklam modelidir 2.
- Dönüşüm reklamları 23. E-ticaret sitelerinde en sık kullanılan reklam modelidir ve potansiyel müşteri kitlesinin satın almasını sağlar 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: