Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Facebook'ta kullanılan reklam çeşitleri şunlardır:
- Sayfa Tanıtımı (Page Likes): Marka bilinirliğini artırmak ve Facebook sayfasına daha fazla abone çekmek için kullanılır 1.
- Gönderileri Öne Çıkarma (Page Post Engagement): Paylaşımların beğeni, yorum, paylaşım ve erişim oranını artırmak için tercih edilir 1.
- Video Görüntülemeleri (Video Views): Videoların izlenme sayısını artırmak için kullanılır 13.
- Web Sitesine Çekme (Clicks to Website): İnternet sitesine trafik sağlamak ve belirli bir sayfaya yönlendirme yapmak için idealdir 1.
- Web Sitesindeki Dönüşümleri Arttırma (Website Conversions): E-posta aboneliği, üyelik veya satış gibi dönüşüm amaçlı reklamlar için kullanılır 1.
- Uygulamanın Yüklenmesini Sağlama (App Installs): Mobil uygulamanın tanıtımını yapmak ve yüklenmesini sağlamak için kullanılır 1.
- Uygulamadaki Etkileşimi Artırma (App Engagement): Uygulamanın daha fazla kullanılmasını teşvik etmek için reklam kampanyaları oluşturulur 1.
- Yakındaki Kişilere Erişme (Local Awareness): Fiziki mağazası olan markalar için, bulundukları konuma yakın müşterilere ulaşmak amacıyla kullanılır 1.
- Etkinliğe Katılımı Artırma (Event Responses): Düzenlenen etkinliklerin görünürlüğünü ve katılımını artırmak için kullanılır 1.
- Teklif Alımını Sağlama (Offer Claims): Ürün ve hizmetlerle ilgili kampanya ve fırsatları duyurmak için kullanılır 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: