Buradasın
Facebook ve Instagram reklam alanları nasıl belirlenir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Facebook ve Instagram reklam alanlarının belirlenmesi için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Reklam Yöneticisi'ne giriş yapma 1.
- Reklam verme amacının seçilmesi 1. Her reklam verme amacı, tüm reklam alanlarını desteklemeyebilir 1.
- Reklam seti düzeyinde "Reklam Alanları"na gitme 1.
- Advantage+ reklam alanlarının seçilmesi (tavsiye edilen) 1.
- Manuel reklam alanlarını seçme (isteğe bağlı) 1. Belirli reklam alanlarını hariç tutmak için, ilgili reklam alanının yanındaki kutunun işaretini kaldırmak gerekir 1.
- Cihazlar açılır menüsünü kullanarak reklam alanlarını mobil veya site ile sınırlama 1.
- Facebook, Messenger, Instagram veya Audience Network kutularının işaretlerini kaldırarak reklam alanlarını kapatma 1.
Ayrıca, reklamların hangi alanlarda görüneceğini belirlemek için Placement (Yerleştirme) alanı kullanılabilir 4. Bu alanda, otomatik yerleştirme (Automatic Placement) veya manuel yerleştirme (Manuel Placement) seçenekleri bulunur 4.
Reklam alanlarının belirlenmesi sürecinde daha fazla bilgi ve destek için Meta İşletme Yardım Merkezi'ne başvurulabilir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: