Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Facebook Pixel, Facebook ve Instagram üzerinde yayınlanan reklamların etkinliğini ölçmek ve optimize etmek için kullanılan bir analiz aracıdır 13.
Facebook Pixel'in başlıca işlevleri:
- Reklam Hedefleme: Reklamların doğru kişilere gösterilmesini sağlar 14.
- Dönüşüm Takibi: Reklamların sonuçlarını ve dönüşüm oranlarını izler 23.
- Yeniden Hedefleme (Retargeting): Daha önce web sitenizi ziyaret etmiş veya Facebook reklamlarıyla etkileşime girmiş kişilere yeniden reklam gösterir 24.
- Özel ve Benzer Hedef Kitleler: Web sitenizle etkileşime geçmiş kullanıcıların benzerlerine ulaşarak reklamların daha geniş bir kitleye ulaşmasını sağlar 34.
- Veri Toplama: Kullanıcıların web sitesindeki demografik bilgilerini ve eylemlerini toplar 13.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: