Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Facebook Pixel dönüşümünün izlenmesi için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Meta Pikseli'nin Kurulumu: Facebook Business Manager üzerinden bir Meta Pikseli oluşturulur ve bu piksel kodu web sitesinin "head" kısmına eklenir 12.
- Olay Yöneticisi Kullanımı: Piksel ayarlandıktan sonra, Olay Yöneticisi (Event Manager) üzerinden özel dönüşümler ve etkinlikler tanımlanabilir 15.
- Chrome Eklentisi ile Kontrol: Facebook Pixel Helper Chrome eklentisi kullanılarak piksel kodunun çalışıp çalışmadığı kontrol edilebilir 1.
- Olayların Test Edilmesi: "Olayları Test Et" sekmesi üzerinden web sitesinde canlı testler yapılabilir 1.
- Raporlama ve Analiz: Piksel, kullanıcıların site üzerindeki aktivitelerini takip ederek, reklam optimizasyonu ve dönüşümlerin ölçümlenmesini sağlar 24.
Facebook Pixel'in doğru çalışabilmesi için, kodun doğru yere ve doğru siteye eklendiğinden emin olunmalıdır 1. Ayrıca, iOS 14'ten itibaren, Kod Olmadan Otomatik Etkinlik Takibi özelliği etkinse, bu durum çift etkinliklere yol açabilir ve raporlama doğruluğunu etkileyebilir 4. Bu tür durumlarda, bu özelliğin kapatılması önerilir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: