Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Facebook'ta kullanılabilecek bazı kampanya türleri şunlardır:
- Bilinirlik Kampanyaları: Marka bilinirliğini artırmayı hedefler 12.
- Değerlendirme Kampanyaları: Doğrudan iletişim ve etkileşim kurmayı amaçlar 12.
- Trafik Kampanyaları: Web sitesine ziyaretçi çekmeyi hedefler 12.
- Dönüşüm Kampanyaları: Ürün veya hizmet satışını teşvik eder 12.
- Katalog Satışları: E-ticaret sitelerinde ürünleri bir akış oluşturarak tanıtmayı sağlar 12.
- Potansiyel Müşteriler Bulma: İletişim bilgisi toplamayı hedefler 12.
- Uygulama Yüklemeleri: Mobil uygulamanın indirme oranlarını artırmayı amaçlar 12.
- Video Görüntülemeleri: Videoların en uzun süre izlenmesi için hedef kitle oluşturmayı sağlar 12.
- Mesajlar: Hedef kitleye mesaj atmayı teşvik eder 12.
- Facebook CPAS (Ortak) Reklamları: Perakende satış yapan e-ticaret işletmelerinin, marka ile ortak reklam yayınlamasını mümkün kılar 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: