• Buradasın

    Facebook Audience Network nasıl çalışır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Facebook Audience Network, Facebook ve Instagram ile iş ortağı olan mobil uygulama ve web sitelerinde reklamların görüntülenmesini sağlayan bir servistir 23.
    Çalışma prensibi:
    1. Hesap oluşturma 13. Meta Business Manager hesabı oluşturulur veya mevcut hesapla giriş yapılır 13.
    2. Uygulama ekleme 13. Para kazanmaya başlamak istenen uygulamanın bilgileri eklenir 13.
    3. Reklam alanı oluşturma 14. Ödüllü video, oynanabilir içerik ve ara reklam gibi formatlar seçilir ve Audience Network SDK entegre edilir 14.
    4. Reklam yayını 12. Uygulama yayınlandıktan sonra reklam geliri elde edilmeye başlanır 12.
    Avantajları:
    • Geniş bir kitleye ulaşma imkanı 2.
    • Gerçek zamanlı reklam optimizasyonu 2.
    • Yerelleştirme ve düşük maliyetli reklam seçenekleri 2.
    Reklam yayınlayabilmek için Facebook Ads Manager hesabı gereklidir 2.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Audience network para kazandırır mı?

    Evet, Audience Network para kazandırabilir. Audience Network, yayıncıların kendi uygulama veya web sitelerinde reklamlar yayınlayarak gelir elde etmelerini sağlar. Ancak, elde edilen gelir; uygulamayı veya internet sitesini kullanan kişi sayısına, bu kişilerin Audience Network'ten gördüğü reklam sayısına ve reklamların ortalama eCPM'sine bağlıdır. Audience Network'te para kazanmak için bir Business Manager hesabı gereklidir.

    Audience Network ne işe yarar?

    Facebook Audience Network, reklam verenlerin Facebook ve Instagram dışındaki mobil uygulama ve web sitelerinde de reklam göstermelerine olanak tanıyan bir reklam servisidir. Audience Network'ün bazı faydaları: Geniş kitleye ulaşma. Düşük maliyet. Gerçek zamanlı veri ve optimizasyon. Güçlü hedefleme ve segmentasyon. Yerel reklam kampanyaları.

    Facebook reklamlarını kimler görüyor?

    Facebook reklamlarını gören kişiler, reklamın hedef kitlesine dahil olan ve Facebook'ta aktif olan kullanıcılardır. Reklamların hedef kitlesini belirleyen faktörlerden bazıları: Kullanıcı bilgileri: Yaş, cinsiyet, konum gibi profil bilgileri. Facebook ve dışındaki hareketler: Beğenilen sayfalar, yapılan paylaşımlar, internet siteleri ve uygulamalar. İlgi alanları ve kategoriler: Kullanıcıların ilgi alanları ve geniş gruplar (kategoriler). Özel ve benzer hedef kitleler: Daha önce reklamla etkileşime geçmiş kişiler veya benzer özelliklere sahip yeni kişiler.

    Facebook reklam çeşitleri nelerdir?

    Facebook'ta kullanılan bazı reklam çeşitleri: Fotoğraf reklamları. Video reklamları. Döngü (carousel) reklamları. Koleksiyon reklamları. Messenger reklamları. Marka bilinirliği reklamları. Erişim reklamları. Trafik reklamları. Etkileşim reklamları. Potansiyel müşteri bulma reklamları. Dönüşüm reklamları.