Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Excel'de sayfaları birleştirmek için iki ana yöntem bulunmaktadır:
- Konuma Göre Birleştirme: Bu yöntem, veri aralıklarının liste biçiminde olması ve boş satır veya sütun içermemesi gerektiğinde kullanılır 1.
- Her kaynak sayfayı açın ve verilerin her sayfada aynı konumda olduğundan emin olun 1.
- Hedef sayfada, birleştirilmiş verilerin görünmesini istediğiniz alanın sol üst hücresini seçin 1.
- "Veri" sekmesinde "Birleştir" seçeneğine gidin ve işlevi seçin 15.
- Her kaynak sayfadan verileri seçin ve "Tamam"ı tıklayın 1.
- Kategoriye Göre Birleştirme: Sayfalar aynı satır ve sütun etiketlerini kullandığında kullanılır 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: