Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Excel'de aynı verileri birleştirmek için iki ana yöntem vardır:
- Veri sekmesindeki "Birleştir" işlevi: Bu işlev, farklı sayfalardaki veya aralıklardaki aynı sütun başlıklı verileri tek bir yerde toplar 14.
- E1 hücresini aktif hale getirin, üst şeritteki "Veri" sekmesine tıklayın ve "Veri Araçları" grubunda "Birleştir" simgesine tıklayın 1.
- Açılan pencerede işlevi seçin (örneğin, "Topla") ve aralıkları belirtin 14.
- Üst satır ve sol sütundaki başlıkların işaretlenmesi gerekebilir 14.
- "Tamam" düğmesine tıkladığınızda veriler birleştirilecektir 1.
- Hücreleri birleştirme: İki sütunu veya iki hücreyi birleştirmek için "Birleştir ve Ortala" seçeneğini kullanabilirsiniz 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: