Tabloya satır ve sütun eklemek için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir: Microsoft Word: Hücre ekleme: Hücre eklemek istediğiniz yerin sağındaki veya üstündeki hücreye tıklayın, "Tablo Düzeni" sekmesini seçin ve "Satırlar & Sütunlar" bölümünün alt köşesindeki oktan uygun seçeneği belirleyin. Satır ekleme: Üstüne veya altına satır eklemek istediğiniz hücreye tıklayın, "Tablo Düzeni" sekmesinde "Satırlar ve Sütunlar" grubunda uygun seçeneği seçin (yukarı veya aşağı). Sütun ekleme: Sütun eklemek istediğiniz yerin sağındaki veya solundaki hücreye tıklayın, "Tablo Düzeni" sekmesinde "Satırlar ve Sütunlar" grubunda uygun seçeneği seçin (sola veya sağa). Google Dokümanlar: Hücre ekleme: Seçilen hücrenin yanına satır veya sütun eklemek için sağ tıklayıp "Sola Sütun Ekle", "Sağa Sütun Ekle", "Yukarı Satır Ekle" veya "Aşağı Satır Ekle" seçeneğini tıklayın. Canva: Satır ekleme: Tabloyu seçip "Daha Fazla Seçenek" (üç nokta) butonuna tıklayarak "Satır Ekle" seçeneğini seçin. Sütun ekleme: Tabloyu seçip "Daha Fazla Seçenek" (üç nokta) butonuna tıklayarak "Sütun Ekle" seçeneğini seçin.