Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Excel'de kişi atama işlemi için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
- Manuel Atama: Bir Excel dosyasında yer alan kişi listesinden Outlook'ta kişi grubu oluşturmak için, Excel'deki e-posta adreslerini ve isteğe bağlı olarak ad bilgilerini seçip kopyalayarak Outlook'ta "Yeni Kişi Grubu" oluşturup "Üye Ekle" seçeneğini kullanabilirsiniz 3.
- VBA Kodu ile Atama: Outlook'ta VBA kullanarak, belirli bir Excel dosyasındaki kişi listesini seçip yeni bir kişi grubuna ekleyebilirsiniz 3.
Ayrıca, Excel'de kişileri rastgele takımlara atamak için RAND, RANK ve CEILING gibi fonksiyonlar kullanılabilir 5.
Daha karmaşık atama işlemleri için bir uzmana danışılması önerilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: