Buradasın
Excelde ekle ne işe yarıyor?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Excel'de "ekle" işlevi, farklı bağlamlarda çeşitli işlemler için kullanılabilir:
- Satır veya sütun ekleme 3. Excel'de "ekle" seçeneği, sağ tıklama menüsüyle veya şerit menüsü üzerinden kullanılarak yeni satır veya sütunların eklenmesini sağlar 3.
- Eklenti etkinleştirme 15. Dosya > Seçenekler > Eklentiler yoluyla etkinleştirilen eklentiler, Excel'in işlevselliğini artırır 15.
- Formül veya metin birleştirme 4. Formüller veya hücre biçimlendirme yoluyla hücrelere ön veya son ekler eklemek için de "ekle" işlevi kullanılabilir 4.
Bu işlevlerin yanı sıra, Excel'de "ekle"nin başka kullanım alanları da olabilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: