Excel'de seçenek eklemek için birkaç yöntem bulunmaktadır:
- Veri Doğrulama Kullanarak: Hücreye sağ tıklayıp "Veri Doğrulama" seçeneğini seçin, ardından "Liste" seçeneğini belirleyerek seçenekleri girin 15.
- Düşen Menü Oluşturma: Veri menüsünden "Veri Araçları" sekmesini seçin, ardından "Veri Doğrulama" ve "Liste" seçeneklerini kullanarak hücreye seçenekler ekleyin 1.
- Form Kontrol Nesneleri Kullanma: "Geliştirici" sekmesini etkinleştirin, "Form Kontrolleri" altından "Düşen Liste" veya "Onay Kutusu" gibi nesneleri hücreye ekleyerek seçenekler sunun 13.
Ayrıca, özel listeler oluşturarak da veri girişi sırasında hazır seçenekler sunabilirsiniz 2. Bunun için:
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: