Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Excel'de başlık oluşturmak için birkaç yöntem kullanılabilir:
- Ekle sekmesi üzerinden 5. "Ekle" sekmesinde, "Metin" menüsünden "Üstbilgi ve Altbilgi" seçeneği seçilir 5. Başlığın içeriği, çalışma sayfasının üst kısmındaki sol, orta ve sağ bölümlere eklenir 5.
- Sayfa Yapısı iletişim kutusu üzerinden 5. Birden fazla çalışma sayfasına aynı anda başlık eklemek için kullanılır 5.
- Ekran okuyucu ile 1. "Alt+J, T ve ardından A" tuşlarına basarak tablo adı düzenlenebilir 1.
- Başlık satırı ekleme 23. Verilerin ilk satırı, "Ekle" sekmesi ve "Tablo" düğmesi ile tabloya dönüştürülerek başlık olarak ayarlanabilir 2. Alternatif olarak, A1 hücresine sağ tıklayıp "Tüm satır" seçerek yeni bir satır ekleyebilir ve bu satıra başlığı yazabilirsiniz 3.
Başlıklar, yazdırıldıktan sonra görünür; çalışma kitabı üzerinde çalışılırken ekranda görünmez 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: